marți, 8 ianuarie 2008

Un nou inceput


* Probabil cu totii am fost candva impulsionati sa ne exprimam in scris, probabil ne-a fost si frica sa incepem asta, probabil am crezut ca ceea ce gandim nu este destinat publicului, probabil am gandit prost ! Tocmai asta m-a facut sa aleg creearea unui blog, prea multe probabilitati si prea multe intrebari si gandiri aiurea !

* Din acest blog nu am pretentia ca cineva sa invete ceva, vreau doar sa fiu macar putin auzit ! In acelasi timp, voi posta la fiecare articol si cate o fotografie de-a mea, asta fiind una dintre pasiunile mele de care am ajuns sa fiu cat de cat mandru !

anunt: Nu am nici pretentia ca ma pricep la scris si nici nu vreau sa cred asta, ideea acestui blog nu este alta decat de a imi linisti mie putin creierasul si de a mai scapa de anumite ganduri pe care le tin in el !

Succese nebanuite !


/foto: Parepa Genesis, lacul Parepa, 2007

2 comentarii:

cavalera' noii lumi spunea...

Bine ai venit in cusca leilor.

O anonima' care s-a semnat ;)

Victor spunea...

:) buna asta Oana ! Multumesc de primire !