joi, 10 ianuarie 2008

Libertate si probleme


Ati simtit vreodata nevoia sa va fiti cu adevarat liberi ? Cateodata ma apuca niste ganduri mai ciudate, as pleca de nebun in lume, as lasa totul in urma cu toate regretele pe care probabil nu vroiam sa le am ! Libertatea cred ca momentan este foarte greu de atins... totusi eu zic ca se merita sa incercam.

In ultimile 4 zile am fost la pamant, o aglomeratie de ganduri si de probleme mi-au afectat starea de fericire cu care ma obisnuisem. Chestia ciudata e ca toate gadurile nu aveau nici un sens, erau pur si simplu niste probleme puse degeaba. Nu stiu pe ce sa dau vina... Oricum incet incet imi revin la normal, nu am motive sa nu fiu fericit, ba chiar totul merge perfect !

Am vaga senzatie ca blogul asta e mai mult pentru linistirea mea sufleteasca, si sincer am impresia ca ma plang aiurea dar sa stiti ca face bine ! Va recomand si voua ! Asa ca astept sa aud problemele voastre, poate gasim o metoda sa le si rezolvam !


Va salut cu respect !



/foto: Run Wild, Paulesti, 2007

Niciun comentariu: