luni, 14 ianuarie 2008

Ganduri fotografice

Imi doresc sa pot iesi mai des la fotografiat, sa trag cateva cadre in fiecare zi, simt ca o sa pierd tot ce am invatat pana acum in domeniul fotografiei.. stiu ca e o prostie, dar deja nu am mai pus mana pe aparat de o luna, simt ca devine o problema. Drept urmare, de maine imi car aparatul foto la mine si nu intru in casa pana nu am macar un cadru tras . Cine se ofera sa ma insoteasca ?

Tin minte perioada din vara-toamna cand in cursul saptamanii ieseam la terasa si planificam sesiunile foto din weekend, iar in weekend iesea nebunie curata. Asa am invatat fotografie, si pentru asta am respect pentru anumite persoane [aici vreau sa-i mentionez pe: Catalin Cernat, Alexandru Dima, Cristi Chelsoi, Oana Mangiurea si Olaru Costin]. Incet incet am avansat si sincer sunt cat de cat multumit unde am ajuns ! Stiu ca se poate si mult mai bine si tocmai asta vreau sa incerc !

Lista de cumparaturi : 28-80mm , 50mm / 1.8 , Geanta foto, grip aparat .


Succese nebanuite !

/foto Meditation, bulevard, Oana, 2007

2 comentarii:

Alexandru spunea...

O fi si din cauza frigului si-a faptului ca iarna, lumina e mai zgarcita si drept urmare timpul de fotografiat mai restrans. Plus ca, e si frig, lucru care inevitabil iti mai taie din avant. Sau ma rog... alte amanunte din viata personala a fiecaruia :) Cert e ca si eu tanjesc dupa cateva cadre!

Victor spunea...

Lasa Axl ca vine primavara si eu unul vreau sa incep iar cu iesirile de care personal imi este foarte dor ! :D Fuck winter [from a photographic point of view] !