miercuri, 9 ianuarie 2008

Sictir si nevoie


* Probabil fara un motiv anume am ajuns sa fiu sictirit rau de tot ! parca nimic din ceea ce incerc sa fac nu mai functioneaza bine, poate e de la vreme, prea multa zapada strica si se infiltreaza frigul in creier ! Totusi as vrea sa am o explicatie mult mai buna pentru ce mi se intampla ! O mai fi de vina si facultatea, examenele si alte chestii care nu ar trebuii sa ma agite prea rau .

* Vreau sa ma apuc mai serios de fotografie, simt ca pot sa fac mult mai multe cu anumite cunostinte deja bine intrate in capul meu si cu aparatul pe care il detin ! Simt nevoia de a ma exprima mai bine prin fotografiile pe care le fac si sunt ferm convins ca pot sa reusesc dar ce ma fac cu sictirul de care ziceam mai sus ?! Am nevoie de un impuls, am nevoie de un sut in fund mai bine zis !

* Aveti vreo idee minunata cum sa imi rezolv aceste probleme ? Va ascult !



/foto: Dn1 7km . Paulesti . 2007

2 comentarii:

alexa spunea...

Inceputul e mai greu , restul vine de la sine. Dupa sesiune , cand o sa se calmeze apele, poti face primul pas (pe care l-ai facut de mult timp, doar trebuie sa ti-l reamintesti) iar dupa aceea ,usor , usor si cu multa perseveritate toate se vor rezolva . Sper...

Victor spunea...

Ai dreptate ! multumesc de incurajari !