duminică, 13 ianuarie 2008

Euforie si traire intensa


V-a spus vreodata prietena ca sunteti gay ? :))))) Ok, nu despre asta vreau sa vorbesc azi . Azi vreau sa vorbesc despre alegerile pe care le luam si regretele sau implinirile care probabil intervin odata cu ele ! In ultimele saptamani simt ca am facut niste alegeri total diferite fata de cele cu care eram obisnuit. Ce e si mai interesant e ca nu am nici un regret, ba chiar sunt fericit si nu imi vine sa cred ca am realizat ce mi-am propus ! Sper ca si alte persoane simt asta, eu unul momentan sunt intr-o stare din care nu imi doresc nici in ruptul capului sa ies . Asa ca va rog nu imi deranjati starea mea de euforie .

Vreti sa simtiti ca traiti si sa simtiti cu adevarat ca vreti sa traiti in continuare ? [asta e pentru cei care incep sa devina emo] ! Va dau eu solutia :D !
1. Una bucata masina capabila sa ajunga la 140km/h
2. Dn1 A + ceata[neaparat vizibilitate zero]
3. Ora 4 dimineata
Si acum incepe distractia :) stingeti luminile si mergeti vreo 20 de secunde cu viteza de 140km/h :D credeti-ma ca 100% o sa va treziti la realitate !

Respecte adanci !

/foto In vant - Seciu,2007

4 comentarii:

cavalera' noii lumi spunea...

Lasa stinsul farurilor, am impresia ca cineva vineri a inchis ochii douaj' de secunde ;) (de frica oare?)

Alexandru spunea...

Been there, done that. E fun, dar e prostesc ;) N-o mai face si-a doua oara.

Victor spunea...

@ Cavalera : Probabil ai dreptate, dar shhh nu mai zice la nimeni !

@ Axl : I know, nici eu nu vreau sa repet seara de vineri asa ca poti sa stai linistit, nu scapi de mine prea curand :D Respect !

Anonim spunea...

Mi se pare incredibil sa iti placa asa ceva. Adrenalina trebuie controlata. Un sofer are in mana o masina sau o arma... (arma pentru el, pentru oamenii din masina- familie, prieteni- sau pentru CEILALTI PARTICIPANTI LA TRAFIC).
Imagineaza-ti ca ai ghinionul sa dai peste un retardat ca cel pe care l-ai descris, intr-o masina, inferioara din punct de vedere al sigurantei (si nu numai)...si ca..fara vina... copilul tau, iubitul(a) ta....isi pierde viata. Chiar si tu, singur in masina, poti "paraliza" o familie.
Pentru ce? Cu ce esti smecher ca mergi cu 140 km/h pe ceata?!?! Viteza e pentru circuit! Sanatate!