joi, 17 ianuarie 2008

Inghet Frig Raceala



Inghet. Frig. Raceala. Cu toate astea eu zic ca putem supravietuii, totusi nu-mi vine sa cred ca tot ce am putut realiza iarna asta in materie de fotografie este poza de sus.. e minimal [asa mi-a fost zis de sexperta fotografica Oana ] . Adica tot ce se poate spune despre o fotografie de-a mea este ca este "minimal". GRAV, am ajuns rau !

Astept primavara, sper sa mi se ofere ceva mult mai bun decat o creanga cu zapada pe ea, altfel o sa ma vedeti cum ma apuc de pictat leii de la gradina zoologica, alta sansa de supravietuire nu am :) ! [ok, recunosc ca am dat vina pe anotimp, pe vreme, pe starea de sanatate.. si nu trebuia sa fac asta.. recunosc ca m-am lenevit !]

Inca mai am lista de cumparaturi: va readuc aminte, 28-80mm si un 50mm/1.8 :D

IUBESC


/ foto: Minimal Winter, Curtea lui Victor, 2008

Niciun comentariu: